Ευρωπαϊκή Πίστη


επιστροφή στα projects

CONVERSION RATE OPTIMIZATION PROJECT

Για μια μεγάλη ασφαλιστική εταιρία όπως η Ευρωπαϊκή Πίστη, η online παρουσία είναι πλέον πολύ σημαντική. Ένα από τα βήματα που υπολείπονταν ήταν ένα πιο δυναμικό βήμα στην online ασφάλιση και αλλαγή φιλοσοφίας από την πιο κλασική corporate σε μία πιο hard selling προσέγγιση, που αξιοποιεί τεχνικές πώλησης και persuasive design.

Το UXlab δούλεψε στενά με την ομάδα της Ευρωπαϊκής Πίστης, με έμφαση στις φόρμες online ασφάλισης και με στόχο να εντοπιστούν τυχόν προβλήματα χρηστικότητας ή σημεία που θα μπορούσαν να βελτιωθούν, προκειμένου να αυξηθεί το conversion rate και άρα οι αγορές συμβολαίων που ολοκληρώνονται στο site.

Για τις ανάγκες της project, αξιοποιήθηκαν στατιστικά στοιχεία από το Google Analytics, ενώ χρησιμοποιήθηκαν και επιπλέον εργαλεία Advanced Analytics από όπου αποκτήσαμε heatmaps, video recording, form tracking κ.α. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε expert review από ειδικό σε θέματα usability και user experience και καταγράψαμε αναλυτικά τις προτεινόμενες αλλαγές. Στη συνέχεια, δουλέψαμε μαζί με το design team στo redesign των online φορμών ώστε να βεβαιωθούμε ότι πέρα από χρηστική, έχει το κατάλληλο look & feel προσφέροντας στον χρήστη μια ολοκληρωμένη εμπειρία.

Αποτελέσματα:
Τα αποτελέσματα ήταν ορατά από τον πρώτο μήνα καθώς σημειώθηκε +90% αύξηση του conversion rate στην ασφάλεια αυτοκινήτου και κατοικίας. Στο επόμενο διάστημα τεσσάρων μηνών παρατηρήθηκε μια σταθεροποίηση του conversion rate στις ασφάλειες αυτοκινήτου στα νέα αυξημένα επίπεδα, αλλά και περαιτέρω αύξηση conversion rate στις ασφάλειες κατοικίας κατά +0,15% και στις συντάξεις κατά +0,10%.

Μέσα από στοχευμένες παρεμβάσεις στις φόρμες online ασφάλισης, πετύχαμε έτσι μια συνολική βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, και το κυριότερο, σημαντική αύξηση στο conversion rate.

επισκεφθείτε το site

Το UXlab βοήθησε τόσο με τη μελέτη όσο και με τις στοχευόμενες προτάσεις του που αφορούσαν στη δομή και στην εμφάνιση των online προϊόντων μας, να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο το conversion rate των συγκεκριμένων σελίδων. Η βελτίωση της αποδοτικότητας ενός site είναι μια συνεχής διαδικασία. Και για εμάς το UXab είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος ως προς τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Κώστας Χαλκιώτης | Head of Marketing & PR

CloseGallery_Clients
  • Ευρωπαϊκή Πίστη / Λεπτομέρεια από τη φόρμα online ασφάλισης

  • Ευρωπαϊκή Πίστη / Heatmaps & Clickmaps για της φόρμες online ασφάλισης

  • Ευρωπαϊκή Πίστη / Η νέα βελτιωμένη σελίδα επιλογής ασφαλιστικού πακέτου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!

Αριστοτέλους 95, 13674, Αχαρναί, Αθήνα
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΜΗΝΥΜΑ